Επιτακτική χαρακτήρισε την αναγκαιότητα της επέκτασης, τόσο της Γραμμής 3 του Μετρό από το Αιγάλεω προς τον Πειραιά μέσω Χαϊδαρίου, Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας, όσο και της Γραμμής 2 από το Περιστέρι προς την Πετρούπολη μέσω Ιλίου, ο Πρόεδρος του Αναπτυξιακού Συνδέσμου Δυτικής Αθήνας κ. Παναγιώτης Μπιτούνης, μιλώντας πρόσφατα σε ημερίδα που διοργάνωσε ο Δήμος Κορυδαλλού.
Ο Πρόεδρος του Α.Σ.Δ.Α. κ. Μπιτούνης τόνισε ότι ζητήματα όπως οι επεκτάσεις του Μετρό έχουν προφανή υπερτοπικό χαρακτήρα και από την άποψη αυτή, υπερτοπικές χρειάζεται να είναι και οι δράσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την αποτελεσματική διεκδίκησή τους.
“Χαιρετίζουμε την πρωτοβουλία του Δήμου Κορυδαλλού και του Δημάρχου κ. Σ. Χρήστου για τη δημιουργία ενός Δικτύου Δήμων της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά για τη μαχητική διεκδίκηση της επέκτασης του Μετρό, γιατί θεωρούμε ότι εντάσσεται στο πλαίσιο του συντονισμού της δράσης των Δήμων μας. Είναι ένας δρόμος που άνοιξε πρωτοποριακά ο Α.Σ.Δ.Α. για τη Δυτική Αθήνα στα 15 χρόνια της λειτουργίας του.
Η επέκταση της Γραμμής 3 του δικτύου του Μετρό από το Αιγάλεω προς τον Πειραιά με ενδιάμεσους σταθμούς, στο Χαϊδάρι, την Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό και τη Νίκαια αλλά και της Γραμμής 2, από Περιστέρι προς Πετρούπολη μέσω Ίλιου, είναι έργα πνοής που θα συμβάλλουν αποφασιστικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων μέσα από τη μείωση του χρόνου των μετακινήσεων, την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και της συνακόλουθης περιβαλλοντικής επιβάρυνσης.
Χρειάζεται τώρα, όλοι μας, Τοπική Αυτοδιοίκηση, Φορείς, κάτοικοι των υποβαθμισμένων περιοχών της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά, να θέσουμε τις βάσεις για ένα μαζικό κίνημα ενεργών πολιτών που θα διεκδικήσει δυναμικά, θα απαιτήσει και τελικά θα επιτύχει την επέκταση του δικτύου του Μετρό.
Οι λόγοι που καθιστούν αναγκαία αυτή την απαίτηση των πολιτών της περιοχής μας, δεν είναι μόνο οικολογικοί αλλά και οικονομικοί. Είναι σαφές πως τόσο η σύνδεση των υποβαθμισμένων δυτικών συνοικιών της Αθήνας και του Πειραιά με το αεροδρόμιο “Ε. Βενιζέλος” και το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, όσο και αυτή κάθε αυτή η επέκταση του Μετρό, θα σηματοδοτήσουν μια σημαντική αναπτυξιακή ώθηση για την οικονομική δραστηριότητα της ευρύτερης περιοχής, μιας περιοχής που μαστίζεται από ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανεργίας.
Πρέπει να στηρίξουμε τη μικρή και μεσαία επιχείρηση, αναδεικνύοντας τις τοπικές αγορές, κάνοντάς τες πιο ελκυστικές στους πολίτες. Γι’ αυτό ο αγώνας για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ εξυπηρετεί εκτός από τον στόχο της σύνδεσης των πόλεων μεταξύ τους και την αναγκαιότητα της διασύνδεσης των εμπορικών τους κέντρων, αφού έτσι διευκολύνουμε την προσβασιμότητα του πολίτη – καταναλωτή της Δυτικής Αθήνας.
Εκείνο που χρειάζεται είναι η δική μας κινητοποίηση και η πίεση προς την κυβέρνηση για την εξεύρεση και διασφάλιση των αναγκαίων κοινοτικών και εθνικών πόρων για την χρηματοδότηση των επεκτάσεων. Δεν μας αρκούν οι γενικόλογες υποσχέσεις.
Απαιτούμε να ενταχθούν τώρα τα έργα στις χρηματοδοτούμενες δράσεις του Γ΄Κ.Π.Σ και να υπάρξει κυβερνητική δέσμευση για συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
Σε αυτό το πλαίσιο ο Α.Σ.Δ.Α. και εγώ προσωπικά, θα βρεθούμε στη πρώτη γραμμή του αγώνα για την μαχητική διεκδίκηση του κοινού μας στόχου. Το χρωστάμε στους κατοίκους αυτής της περιοχής και πιο πολύ στις επερχόμενες γενιές” συμπλήρωσε ο κ. Μπιτούνης.